Preuzeto sa www.majkic.net
Umrežavanje je jako važna karika u pronalaženju posla i građenju biznisa. Tako zamišljen, Linkedin
ipak je otišao na sasvim drugu stranu. Od samog početka je mreža za
samopromociju i dijeljenje lažne slike uspješnosti, ali količina smeća
koja nas svakodnevno zatrpava čim otvorimo početnu stranu postala je
nepodnošljiva.
Ovo se odnosi i na strane i na domaće "Linkedin influensere".
Svakodnevno se izmišljaju situacije u
kojima su se ti ljudi navodno našli kako bi istakli svoju mudrost i
vizionarstvo (uglavnom su to priče kako su zaposlili nekog autsajdera
koji je kasnio na razgovor jer ga je pregazio autobus ali on nije
odustao), prepričavaju imaginarne razgovore sa (često imaginarnom)
djecom od koje navodno otkrivaju životne mudrosti, prepisuju i prevode
jedne te iste statuse i slike (poput one sa čoporom vukova i netačnim
obrazloženjem).
Na Instagramu i Fejsbuku su male mace u odnosu na ovu količinu samoljublja i crevopražnjenja.
Istina je ustvari da sаdržаj koji
vidite, rezultаt je stvаri koje prаtite, konekcijа koje imаte, sаdržаjа
koji komentаrišete. Sаmo disciplinа je ključnа zа održаvаnje "higijene"
profilа i sаdržаjа koji vidimo.
Dakle, ukoliko imate problem sa "lošim
sadržajem" koji vam je plasiran, sami ste krivi, jer svojevremeno niste
obraćali previše pažnje na zahtjeve za konekciju, i onda ti nepoznati
ljudi lajkuju i komentarišu takve stvari pa ih zbog toga i vi vidite.
Takođe, Linkedin algoritam namjerno
forsira "popularan sadržaj" i favorizuje ga u odnosu na ono što ste
željeli da pratite (svojevremeno ste imali mogućnost da birate teme koje
vas interesuju, gotovo da ih uopšte i ne vidite od tih popularnih
objava).
Nađe se tu i tamo i poneki izuzetak...
ponekad... skoro na nivou statističke greške. Bilo bi sjajno kad bi
ljudi zaista dijelili svoja lična iskustva pa ma kakva ona bila... ali
eto...
Linkedin je definitivno postao leglo
"intelektualnog" egoizma. Na instagramu ljudi uglavnom predstavljaju
sebe kao uspješne ljepotane, plejboje, šarlatane... Dok ovde ljudi sebe
predstavljaju kao Aristotele, Gejtsove, ... čistite redovno vaše
konekcije, kako bi imali što kvalitetniji sadržaj.
Ako vam se ovaj članak dopao, lajkujte FB stranicu DM Spot i budite obavješteni kad novi članak bude objavljen.
Autor: Ivan Jovanić uz sitna prilagođavanja portala DM Spot
Vezani tekst:
Ako vam se ovaj članak dopao, lajkujte FB stranicu DM Spot i budite obavješteni kad novi članak bude objavljen.
Коментари
Постави коментар